CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 8 Julai 2012

#dia datangnya daripada Allah#

Assalam semua..hari ni admin nak kongsi sikit kisah cinta admin... ap yang diharapkan InsyaAllah mnjadi kenyataan harapnya. walau bagaimanapun, cinta admin adalah kerana ALLAH.. dia khas untuk saya.. jika ada orang bertanya, kenapa saya memlihnya...saya xkan ckp bende yang memungkinkan, tetapi, jawapan yang akan sya cakap adelah saya x pilih, tetapi Allah yang bagi... 

walaupun kisah cinta saya pernah pudar sebelum ini, tetapi Allh itu maha besar kerana memberi sesuatu yang brharga untuk saya. di sini... apa yang saya ingin saya smpaikan...letak Allah sebagai raja di hati kamu semue, InsyaAllah...DIA akan sempurnakan hajat kamu semue.:)

Assalamualaikum...

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...