CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 24 September 2012

#KULI BATAK#

sekalian lamenye menanti..bru arini sempat nak hapdetnye blog...huhuh..even xd sape bace, eh xpe, rase puas tu lain sgt2 bile dpt luah...:). harini pye hapdet adelah tentang KULI BATAK !!! why???why???why??? okehlah meh nak bgtau,,aku ni dah mcm kuli batak dok sni. sbb? ok sbbnye selagi nmpak muke aku yg cntik manis ni slagi tula mereka2 tu nak bg keje yg ntah pape.. weh agak2la beb..taula cgu praktikal..tp jgn smpai nak jadi bambo terus makcik n pakcik sekelian...

sakit hati.. tula perasaan sekarang. yg kerani plak eh dah mcm ko kuase penuh je ek.. ok bab ni memg jahat skit mulu.."ko leh x sedar diri sikit ko tu" mcmne aku x ckp mcm tu, weh kdg2 kite kne pertahankan diri kite daripada jadi keldai org2 yg x profesional cenggini tau x.. even tgok aku senyap, tawadok, lagi renddah diri,,tapi brain aku berputar ligat mcm bumi nak terbelah dua tau x.. nonsense giler !

memg bab maki hamun bg jek kat aku.. sape tahan kalo jadi cenggini. kalau dunia ni ada trillion manusia hangit camtu, sumpah aku minta mak aku masukkan blik aku dlm perut die pahtu mintak mak aku gugurkan kandungan,,, bru ad life cenggitu..ye tak. xla pening pale, WTF la... 

okeh...dah. bab KULI BATAK memg dah jadi sebahagian dari hidup aku. sekian.....

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...