CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 26 November 2012

#SAMPAI HATI MEREKA SEMUA#

bgun pagi hari ni...kepala cuma ingt satu jek...nak bukak lagu kuat2...pahtu nak tgu mesj si pencinta hati, walhal nak merajuk ngan beliau sehingga bila2...eehhmmmm...:(

dah agak hati memg x sedap sgt... lepas sapu sampah, bukak fb sat...dlm mase yg same hati sebak sgt fikir n fikir... lagu yg dibukak pulak mcm nak mengejek gila babi...stupid song ! bukak fb tersentap hati...sampai hati mereka semua.. seribu tahun pun kalo aku fikirkan bende ni aku yg giler aku rse,,,mereka bse2 jek...lgsg x amik kisah..

okeh,,,betol2 nak ckp lpas ni nak pg jauh2...xnak ingt segala kenangan yg boleh menggilakan kepala ni.Ya Allah..dugaan betol..dugaan...dugaan...dugaan...kawan dgn seorang lelaki menjadikan aku kehilngan semua kawan... meh nak bgtau..aku memg x mesra rakyat..jadi nak dptkan ramai kawan tu sgt susah,, 
hilang kawan..tapi hati dgn pencinta hati asyik nak berantakan...sedar x sedar memg kesian.. nila kalau asyik mengikut nafsu semata-mata...kekasih sorg ad tu pun xleh nak dilayan baik...mcmane nak layan baik2 kalau die asyik menyakitkan hati... aku bengong ! bengong ! bengong ! tensen tensen tensen... apa nak buat ni ek. 

knape dunia ni x adil...x adil dgn org semacam aku...eh ! mane boleh nak salahkan takdir..sendiri cr pasal...sendiri cr masalah...what the hell !!!!!!!

ok bai !

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...