CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 27 November 2012

#negatif dan positif#

hari ini... seperti smlm...jugak smlmnye...damn bohsan tahap gaban...tapi sejak smlm air mate x pernah putus2 mengenangkan...adakah ini nasib? knape dunia seakan-akan pandng serong je kat aku? salah ap aku?

sememangnya kehadirannye penyeri hidup aku...dr mula lagi...bahagia.. walhal sehingga nak kasik die keluar rumah pun mcm was2..adakah ini dinamakan queen control? vengong...memgla sah2..kehadiran dia juga menjadikan air mata aku x pernah putus... sentiasa ada...aku pun x tau dr mane sumber ini ada..patotla tiap kali minum air masak asyik haus jek..ghupernye telah disedut dan diproses dek anak mata yg comel lote ni..(ske at aku nak perasan ke x, blog aku..kih3,,)

walau bagaimanapun, kehadirannya juga mengundang kepada pemasalahan yang bukan calang sedikit...menusuk kalbu...kehilangan n kehilangan n terus kehilangan... kesakitan, kesakitan, n terus kesakitan.. apekah ini dinamakan hukum karma? memg dunia nak kiamat...semua org ckp,, "hey sebab lelaki nak putus kawan?" nonsense...! memg itulah kenyataannya..aku hilang kawan.. tapi bukan salah aku.. bia aku nak bela diri sendiri walau tiada insan lain dpt bela diri aku...aku x bersalah dalam hal ini ! 

emak? hmmm... memg kawan terbaik pernah aku jumpe hingga abad ni...sampaikan kalau engkau nak jadi kawan baik aku gayaknye seperti emak...sah kau aku terajang..sebab???? x pernah nak same...be urself ! jgn tiru2...ok beliau sntiasa menjadi pendamping aku...x yah mintak tok bomoh nak ade pendamping malam...emak tu pun cukup dah... die asyik pesan.."buat ape nak pk2..nak peningkan kpale... biakan je dia.. satu hari kau pun akan berjaya..x guna nak sedih dgn kawan gayaknye seperti itu...kau buat je perkara seronok2.." hmm..emak memg terbaik.. tp mak..tiada sorg pun akan faham akan perasaan aku...

nila dia negatif n positif kehadiran "sesuatu" di dalam hati aku....BTW... kehadirannya menjadikan aku lebih kenal apa itu erti seorang manusia...^__^

1 comments:

Unknown berkata...

SLM...sy suka entri ni...rs sedih skrg...tp itu jgk mak sllu sebut...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...