CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 16 Mac 2013

#mulut kita#

lepas-lepas mgrb ni iman kdg2 tebal skit dr waktu lain..keh3... typical story.. ok, kat sni nak tekankan sgt2 dgn keletah MULUT ORANG...c... faham betoi2 naaa... MULUT ORANG. bile difikirkan betol2.. mulut org ni byk jenis.. mulut baik, mulut manis, mulut jahat dan so on...

btw kat sni nak tekan kan bg keletah mulut orang yg berjenis jahat. jahat nye mulut kau. aku pon kdg2 tersame jenis.. dok ngumpat sane sni.. ap kau dpt..setakat dosa liar tu jela.. cube fikir dlm2, byak lg kot pekerjaan yg ko leh dpt dr ka bermulut jahat tu.

"hei ko tau x...bla...bla...bla.."..."woi !dia tu kan..bla..bla...bla.."....:"aku benci giler beb...bla..bla..bla...".. right? penah buat kan smue... termasukla aku..aku ni..lgla mulut mcm pecah longkang..keh3.. bukan ap mengenangkan nasib diri, sebenarnye lg ramai org kat lua tu yg mengejek kite itu n ini.. ginila, cube tgok negara org putih ke, org korea ke, org cine ke,  c c ad x die ambil tau hal org lain...x dooookkkk... dgr betoi2 x dokkk... oleh hal yang sedemikianlah pemikiran mereka ni maju ke depan semue.

Cube kau tenung diri kau dalam2..kau ad perubahan x kalau kau mulut jahat. eh aku x ckp mulut jahat ni x bagus.. tp kenela tmptnye. keennn...

conclusion,,, jangan suke mempersendakan org lain kalau diri xnak dipersendakan oleh org lain.. k bai !

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...