CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 15 Mac 2013

toink...toink...toink...

hai...hai...hai... kepala serabut bila fikir benda yang ntah pape...bse, itu trademark yg budak nmenye RAZIA !
hr ni x seperti bse, pemasalahan x pernah x kunjung tbe, nak ke xnak... mr f... kesian kat awak.. asyik tension dgn mrs r awak tu..kih3.. padan muke. siape suh baik at sgt kennn,,,, dah kne sx keennnn.. cengginilah. bg aku perhubungan yang tulus suci itulah yang paling penting. x payah nak tunjuk satu dunia.. weehhh ini awek aku. ini pakwe aku.. cantik dak... puiiiiii !!! sumpah org mengata blkg disebabkan oleh kita berkawan atas sebab caci maki org ramai..

wth razia.. "kesian mr f tau x" yeezzz... i know dat. but.. ramai lg hati perlu jge... "ko ni x pernah fikir hati mr f ko sndiri... asyik2 jge at org yg x berkaitan.." eh bukan x berkaitan...sgt berkaitan.. sbb itu org sekeliling aku ! faham x. aku xnak org ckp eh knape razia...knape razia dgn mr f ni. x ke naya.. k 4 ur onformation, aku memg seorang yang takut berdepan dgn dugaan cenggini.. eh ko kan bakal guru..haruslah berdepan... SOOO... guru tu bukan MANUSIA ke? ce jawab...ce jawab...?

next topic.. typical poblem.. 4 ur info mr f saya ni xla curang sgt belakang awak...hohoho..jd xyahla nak caye sgt ckp ngencing saye ni... awak kan dah tau saya ni kuat temberang jenisnyerr,,,, bile dah baran,semuela kuar...ye x. yg awak nak tensen sgt tu dah knape...xd pape kaitan pong la.. uh !!! awak sorg jela kat hati saya ni. lempang laju2 baru tau nanti langit tu tinggi ke atau rendah mcm awak.. errkk.. "maaf mr f" muahahahahaha.... :)

okla selagi hayat dikandung bandang selagi masalah x pernah hilang dek badai. bila berkata tentang kehidupan, sumpah bulan jadi bintang pon xkan hbs dicerita... meteor mengganas kat bumi pon masih lagi blom hbs nak bercerita. fakta ! k bai !

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...