CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 1 Ogos 2012

#cinta dan sahabat#

kenapa sush nak difikirkan bahawa manusia ni hidup bahagia tetapi hakikatnye dibelenggu pelbagai masalah yang tiada tolok bandingnya. slahkah bercinta? salahkah berkasih?

sahabat...kau la penyinar dikala duka lara. tetapi disebabkan cinta, terpaksa mambohong, menyembunyi dari kau. aku? dilema..antara cinta dan sahabat.

aku tidak boleh menidakkan lumrah Allah S.W.T. yang memberikan jodoh itu kepada aku. ya...aku cinta sang kumbang tersebut yang juga merupakan bekas cinta kau sahabat. aku tidak boleh menolak yang batil tersebut.
hati dan perasaan aku sudah terkunci untuknya. sahabat, aku x berniat nak menganiaya kawan sendiri hanya kerana kau mempunyai sejarah dgnnya. itu x bererti aku PERAMPAS....

cinta dan sahabat..terpaksa aku memilih cinta kerana, kau sahabat, sentiasa membiarkan aku, bukan istilah sahabat apabila sudah melupakan kawannya sndiri. tiada istilah sahabat jka putus khabar berita, tidak digelar shabat apabila kau bergembira bersama rakan lain. :(

aku sayang kau sahabat...:(

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...