CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 8 Ogos 2012

#terluka#

sedih...tu je yg mmpu aku ungkap kan wat mse ni.. kawan baik dah jd musuh sndiri.. slah ap aku? disebabkan bercinta dgn ex bfnye sndiri,, knape? sumpah dlm kelam malm hanya aku sndiri mnyendiri menatap gmbrnye dan hanya sebagai kenangan semata-mata yg boleh aku ungkapkan sekrg. 

aku menangis sendiri ad mereka tahu? aku merindu dirinye ad mereka tahu... betol die ad kehidupan sndiri, kawan baru, tp yg lame dilupakan ke? aku x pernah lupakan mereka. fatin, tihin, ecah. aku syg mereka. kenapa masalah kecil perlu putus pershabatan. tuhan...ap salahku? kepada siapa aku mengadu domba nasibku. kepada siapa? bgtahu aku skrg. 

tension ! tu je skrg yg aku rse. aku sayang die.. sahabat aku dunia akhirat... xd lain aku minta melainkan die terbuka hati mengingati segala kenangan aku n dia. ok..wat mse ni aku rse..aku rse aku nak pg jauh...tgalkan segala kenangan antara aku n dia. aku n semuanya... aku sndiri tanpa sesiapa kenal... hidup sndiri, biar satu mse bru aku muncukan diri. tapi mase tu semua org dah x kenal aku lgi. bru aku rse aku sgt bahagia. 

tuhan... apa salahku... hati aku terluka kala sahabat sndiri membuang aku jauh2,,, hati aku terluka kala sahabat sendiri xnak bersua muka. apa salahku tuhan? air mata peneman. peneman n peneman..  walau bagaimapun, aku bersyukur aku ditemukan dgn seorang lelaki yg memahami aku..berada disamping aku dikala sush sedih n terluka... sntiasa memberi semangat utk terus hidup. 

maaf tihin. :(

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...