CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 8 Ogos 2012

#malam lailatulqadar#

pada 9 hari terakhir puase ni, mesti ramai yang mencari2 sinar mlm lailatulqadar right? plis...hati mesti bersih dan ikhlas utk mencarinye,,, bukan hanya bercakap omong2 kosong semata2... x baik payah beb... n aku tahu..Allah itu maha adil, dia hanya memberinya kepada manusia yang benar2 taat kepadanya.. juga tidak lupa bahawa kepada manusia yang telah Dia buka pintu hijabnya untuk bertaubat... 

aku tahu, aku sebagai manusia pun tidak lari dari ingin mendapat hidayah tersebut... hidayah dari Allah untuk menjadi hamba yang taat kepadanya untuk selamanya. tuhan..berilah aku sinar tersebut... bukan bermakna aku memiliki pelbagai masalah...bukan itu sebab kepinginkanku...tetapi.. cukupla semoga aku dibuka pintu hidayah olehNya dalam menjadi wanita yang benar2 solehah disisinya... 

dalam bulan mulia ini juga, semoga segala amalku diterima, segala kesilapanku diampunkan,,,

kejarlah malam lailatulqadar tersebut kepada kamu semua...kerana, seindah hidup adalah apabila dapat bertemunya dengan malam tersebut. 

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...